איך ולמה להיות אבא? נקודת מבט רוחנית ומעשית לאתגר גידול ילדי שלי

6 :תגובות

: הניה אמר/ה

מוטי היקר!
הסרט ממש נפלא . קודם כל ההליכה בנוף המדהים והפריחה היתה לי נהדרת הרגשתי כמעט שאני נמצאת שם איתך...הייתי מאוד רוצה... ובקשר להורות נקודת המבט החדשה הזאת על ההורות מאוד מסקרנת אותי...

: אנונימי אמר/ה

היי מוטי היקר והמתוק!
תודה רבה לך על הקליפ המשגע, מאוד נהניתי לצאת איתך לטיול שלקחת אותי.

ממני, אוהבת,

אילנית

: שולמית אמר/ה

למוטי היקר שלי
אני ראיתי את הסרט או הטיול שלך לשדה הכלניות ופשוט מדהים לראות ופעם השניה אני עשיתי את התרגיל ומאד מענין שהרגשתי אותה הרגשה פעימות הלב שלי היה חזק והרגשתי חום נעים בכל הגוף אז הרבה תודה על הרגשה הטוב וישר כוח..ותמשיך לתת לנו לצאת מהום היום ולעום משהו אחר
אז שוב תודה
שולמית

: שולמית אמר/ה
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
: שירלי גוטמן אמר/ה

שלום מוטי,
שמתי לב היום לקישור ששלחת לי והקשבתי בנתיים לסרט אחד על גידול הילדים.
רציתי להודות לך.
אני אמא לארבעה ילדים מופלאים וקטנים וזהו אתגר אמיתי.
לדעתי כל אחד מן הילדים משקף חלק אחר בתוכנו
אחד משקף את הדרך זה אנו מתייחסים לאני הפנימי שלנו, לאיך שאנו מתייחסים אל עצמנו
אחד הוא המשקפיים שלנו לאיך אנו יוצרים קשר עם העולם וכו'.
לפי המלאכים כל ילד שלנו משקף חלק אחר של חלקי הנשמה
כאשר יש לנו בעיה כלשהי עם אחד מהילדים אנו צריכים לעשות רק דבר אחד והוא להסתכל פנימה
תודה לך על החוויה
אני אמשיך עם הזמן לראות עוד ועוד סרטים
בברכת אור ואהבה
שירלי הלל גוטמן

: אילה אמר/ה

למוטי ולכל משתתפי הפורום היקרים!

פתחתי את הבוקר עם המסר היפה שלך על משמעות של הורות.
מיד במקום קבלתי חניכה,הדברים נגעו מאד עמוק לליבי ובכיתי בכי עמוק ומטהר ומשחרר.
החוויה והמתנה הזו של פתיחת הלב ליוו אותי במהלך היום כולו-הסתובבתי מלאת אהבה לבורא,לבריאה,למשפחתי ולאנשים מסביבי.
וגם קבלתי מנות גדושות של אהה חזרה מילדי,החוויה הכי יפה היתה כשיהודה בן שנתיים וחצי נגש אלי עם זרועות פתוחות ואמר לי בעוצמה"אני אוהב אותך"ובעקבותיו גם התאום שלו אלקנה.
מרב אהבה הם לא רבו ביניהם מי אוהב יותר את אמא!!!
ההצעה שלך לתרגל ישיבה שקטה מעומק הנשמה ליד הילדים בלילה מדברת אלי כאם ,זה מאפשר רפוי וחמלה ואהבה בקשר הנשמתי שלנו עם ילדינו,גם אם במהלך היום חווינו עליות ומורדות,זוהי הזדמנות מדהימה להשלים את מה שלא הספקנו או לא הצלחנו.
תודה לך מוטי על ליבך שמלא באהבה ורגישות, ועל יכולת הנתינה ומה שיוצא ממך לסובב אותך בפשטות ובעוצמה.
ותודה לבורא כל אשר ישנו על הזכות להביא נשמות מתוקות לעולם ולגדל אותם כאן על האדמה הזאת.
באהבה
אילה התשואל
מרפאת,מטפלת ומורה מוסמכת לתטא הילינג.