תפילה לשלום ואהבה לכל

יום שבת, 20 במרץ 2010 פורסם ע"י מוטי רשף

הנחיה שלי לתפילה משותפת כל מוצש ב8 בערב
כל אחד הוא נר קטן וכולנו אור איתן
מוזמנים להגיב שהשתתפתם



9 :תגובות

: אנונימי אמר/ה

תודה לכולם

: אנונימי אמר/ה

היה לי משמעותי חוויתי שקט עמוק ואמונה בנכון...תודה

: אנונימי אמר/ה

מוטי יקר,

תודה על היוזמה המבורכת שלך.

השתתפתי עם עוד שני אנשים במדיטציה באופן עצמאי.

אשמח להצטרף גם בשבוע הבא

תודה
אבהיטי

: אנונימי אמר/ה

תודה חוויתי שקט עמוק שחרור ואמון שבאמת אני עושה מה שאני יכול ומאמין שכל מה שיקרה..לברכה...
באהבה ונתראה בשבוע הבא

: אנונימי אמר/ה

תודה רבה שבוע טוב אשמח להיפגש במוצש הבא

: Unknown אמר/ה

הי מוטי
להלן אימיילי -
שלח תגובות בדוא"ל לכתובת nahumiluz@gmail.com

: אנונימי אמר/ה

תודה על המסע שעזרת לי לעשות לארץ של שלום ואהבה..

: Unknown אמר/ה

מוטי יקר השתתפתי והיה לי פשוט מדהים תודה על המדיטציה הזאת זה היה פשוט נהדר. חוויתי ממש התאבנות, אין מילים ואני מאמינה שזה לברכה. יישר כח.

: אנונימי אמר/ה

הנחישות להתמיד כל שבוע נותנת לי תחושה של עוצמה חיבור והכרת תודה...לך ולכולם..