תהליך בוקר שאני עושה יום יום ...

יום רביעי, 7 באפריל 2010 פורסם ע"י מוטי רשף




עבודת אלוהים
 דרך חיבור ריפוי והגשמה
בתודעת אחדות ואהבה לכל...
                                                        
                                                                                  

                                   זוהי דרכי אבל היא לא היחידה הנכונה
                                 
אני מאמין באמונה שלמה שכל מה שקורה הוא לברכה...
ואף על פי שלא תמיד מבין  אני מאמין.

סליחה

        אני מבקש סליחה מכל מי ומה שניפגע ממני [שיפוט/ביקורת/קינאה/התנהגות שאינה קדושה] בחיים אלו או בחיים קודמים במציאות או בדמיון במודע או שלא במודע
        .[מתבונן על יום אתמול ומבקש סליחה ]

        אני סולח לכל מי ומה שפגע בי
 [שיפוט/ביקורת/קינאה/התנהגות שאינה קדושה] בחיים אלו או
 בחיים קודמים במציאות או בדמיון במודע או שלא במודע

        [מתבונן על יום אתמול ומוודא שסולח]













                                        תודה
        אני מודה לך בורא עולם יקר והאהוב אשר בתוכי מסביבי ובכל מקום וזמן על ההזדמנות שנותן אתה בי בחיים אלו...
        אני מודה לכם  ישויות האור אשר תומכות מלוות ומדריכות אותי בכל רגע ורגע...
        אני מודה  לכם הורי על ההזדמנות ועל הדרך שאתם מאפשרים לי בחיים אלו...
        אני מודה לכם ילדי יותר הגר טהיר ונועם  על ההזדמנות לבטא ולתרגל בכל רגע אהבה מחויבות ומודעות...
        אני מודה לגופי[כל האיברים המערכות התאים וה..] נישמתי ורוחי על חיים באחדות ואהבה לכל...
        אני מודה לך הדר על זוגיות והורות מאפשרת ומשמעותית.
        אני מודה לך יעל על הורות הרמונית.
        אני מודה לכם  תלמידי/מטופלי/חברי על  כל מיפגש ומיפגש המעורר אותי לפתיחת הלב וביטוי היכולות הרב מימדיות שלי.
        אני מודה לכל בני מישפחתי הביולוגית באשר הם...
        אני מודה לכל משפחת המרחב-יה באשר הם.
        אני מודה לכל בני האדם החיים ויוצרים מתוך תודעת אחדות ואהבה לכל..
        אני מודה לכל מי ומה שבא לתוך מציאות חיי לשם שיקוף מודעות ותרגול אחדות ואהבה לכל.
        אני מודה לך אמא אדמה[אדמה מים עצים פרחים גשם הרים ים אויר סלעים שמש ירח כוכבים וכל שאר שלוחותיה...] על היופי והחיים שאת נותנת לכולם במידה שווה...
        תודה...








                                      תפילה

                 בקשה   משולבת בהדמיה ותחושה מהוויה
        הנני תפילה   לאורח חיים של אחדות ואהבה לכל בתוכי וביקום כולו...
        הנני תפילה    לחיבור ריפוי והגשמת נישמתי בגופי ובחיים אלו...
        הנני תפילה   לניקוי קרמטי מלא של חוויות וטראומות מכל גילגולי נישמתי
                                                 הנני תפילה    למודעות רב מימדית  פיזית/ריגשית/מנטלית/רוחית  גדלה וצומחת...
        הנני תפילה    לטרנספורמציה...
        הנני תפילה    לשיחרור וריפוי כאבים פיזים תשוקות לא רלונטיות פחדים קינאה    וחוסר סבלנות.
        הנני תפילה    להיות במרכז של עצמי מול כל אדם כל מצב וכל מציאות שמשתנה...
        הנני תפילה    לדיוק במחשבות במילים ובמעשים שלי...
        הנני תפילה    לזמן למציאות חיי את האנשים הנכונים בזמן ובמקום הנכון.
        הנני תפילה   לקבלה והכלה[לא לשפוט/לבקר /לקנאה]של  עצמי וכל אדם ומצב.
        הנני תפילה      לשפע כללי  וכלכלי נכון ...
        הנני תפילה     לשיחרור גופי הפיזי בזמן במקום ובדרך הנכונה...
        הנני תפילה     מוודא את המעשים הפגישות וההתרחשיות שאני מזמן ליום זה..
        הנני תפילה   לשחרור כל מה שלא נכון במודע או שלא במודע למציאות חיי...
        הנני תפילה לאפשר לנכון להיות...

1 comments:

: Unknown אמר/ה

הי מוטי, הנה אני, דבר איתיnahumiluz@gmail.com