מבוא ל"מפת על" ל...חיים 
מפה שעוזרת לנווט את החיים הגשמיים מתוך נקודת מבט רוחנית אלוהית.לאט לאט ניבנת מפה רחבה, כוללת, פשוטה, בהירה ,ישימה לחיים ואז נשחרר גם אותה..    ונאפשר לנכון להתהווה...
בצד ימין יש שאלות ותשובות על "מפת על"

2 :תגובות

: הניה ביבי אמר/ה

אחי היקר!


מודה לך על שהכנסת אותי לתוך הדברים הללו שאתה מכין. אני מבינה שאתה משקיע פה המון המון זמן

וחשיבה מאוד שונה ומיוחדת.
הרעיון של המפה עושה את הנושא יותר ברור ויותר מקורב לי. החלק הראשון של המפה שמדבר על היומיום התחבר אלי יותר אם כי לפעמים היה פחות מובן.

החלק השני שמדבר על יישויות של העבר והעתיד פחות מחוברות אלי...איך יכול להיות שיש לי אח כזה??

: אביחי אמר/ה

אהלן חבר יקר,
עדיין לא הספקתי לראות את הוידאו אך קראתי את השאלות באתר שנראות לי מאוד ממוקדות , מקוריות ויפות. הידד לך! על התובנות והמוכנות לחלוק וללמד. מקוה לרגע של מנוחה בסוף השבוע מהתרוצצות עם אמור והילדים ואז אצפה בנחת ואכתוב. הרבה אהבה,
אביחי